Meet the team

Het gaat ook bij ons om de mensen. Over hoe ze samenwerken, elkaar inspireren en versterken. We werken al 15 jaar samen voor een grote diversiteit aan klanten en projecten en zetten effectiviteit centraal in al ons denken en doen.

 

Allemaal begrijpen ze wat de kracht van een premium brand is en hoe je daar aan kan bouwen. Binnen Sorpasso is natuurlijk altijd het besef aanwezig dat leads verkrijgen het uiteindelijk doel is.

 

Rik van Dijk
Rik van Dijk
webspecialist

Vaste waarde binnen het Sorpasso team. Is ooit als enthousiaste junior binnengelopen bij het bureau en heeft zich ontwikkeld tot allround webspecialist. Ontwerpt, bouwt en begeleidt de projecten. Pragmatisch, betrouwbaar en volledig aangesloten.

Frieke Severs
Frieke Severs
art director/ontwerpster

Snel, klantgericht en met veel flair draait ze haar hand niet om voor een complexe corporate identity of een simpele bannercampagne.
Legt zich ook toe op het ontwerpen van schoenen en gebruiksvoorwerpen. Haar talenten heeft ze verder ontwikkelt op de Design Academie Eindhoven. Smaak had ze al.

Peter Lodeizen
Peter Lodeizen
strategie en concepten

Communicatie-enthousiast. Vindt het vak al 30 jaar boeiend en wil dat producten en merken waarde toevoegen i.p.v. hun prijs verlagen.

Sjoerd van Tilburg
Sjoerd van Tilburg
online doelgroepzoeker

Traffic naar de website, leads en conversie. Drie woorden die hem drijven. Met heldere en meetbare doelen stuurt hij op resultaat waardoor rendementen verbeteren. Met Google Analytics als basis leest hij het gedrag van doelgroepen.

Dies Kok
Dies Kok
project manager

Grote projecten, kleine projecten, events, campagnes, accounts; Dies coördineert, begeleidt, organiseert en levert op. Betrouwbaar financiële detailfreak en altijd conform afspraak. Sinds 1999 onmisbaar als rustpunt met veel overzicht. Part of the family eigenlijk.

Gerard van Riessen
Gerard van Riessen
copywriter en concepten

Copywriter en conceptdenker. Onderscheidt zich van andere copywriters door met zeer weinig woorden snel tot de kern te komen. Zonder bijvoeglijke overdaad ligt er veel overtuiging in zijn teksten. Is sterk in financiële dienstverlening. Al sinds 1998 bij Sorpasso betrokken.

Andrew Rogers
Andrew Rogers
English copywriter

Al 10 jaar werkt Sorpasso samen met deze ook Nederlandssprekende Engelse woordenkunstenaar aan advertenties, magazines, websites, newsletters en brochures. Maar ook aan proposities en visies. Daar heb je een snelle en flexibele geest voor nodig die begrijpt wat een premium brand inhoud. Zijn vertaalwerk is snel en foutloos. Leuk om mee te werken ook. Serveert prima wijn die beter is dan zijn lauwe Britse bier…

Marcus Lodeizen
Marcus Lodeizen
social media manager

Communiceert makkelijk en begrijpt de kracht en mogelijkheden van social media. Wil zich verder specialiseren en ziet zijn studie aan de Hogeschool van Amsterdam als de beste basis.

Ed van Hout
Ed van Hout
filmmaker

Video's worden steeds belangrijker in de hedendaagse communicatie. Om tussen alle bewegende beelden op te vallen met hoogwaardig video's moet je wat in je mars hebben. Ed heeft dat. Filmmaker pur sang met de kunstacademie als creatieve achtergrond heeft hij de drang om te imponeren met films. Een belangrijke waarde binnen de Sorpasso premium propositie.

Stageplaatsen

Graag komen we in contact met inspirerende en talentvolle mensen. Stuur je cv en je motivatie door aan peter@sorpasso.nl. Er is momenteel nog plaats voor een stagiaire.

Neem contact op

Tijd voor een goede kop koffie?
Bel 06 51414894 of mail welcome@sorpasso.nl

Middelen
About
Team
Ons werk
Contact

Sorpasso – concepten & campagnes
Gooimeer 6-40, 1411 DD Naarden